måndag 13 januari 2014

Hattgalen

Ett projekt som ligger i bakhuvudet hela tiden, men som inte kommit igång än är hattprojektet. Jag hittade den här boken på min bästa jaktmark, lokala biblioteket, och fick min granne att bli lika eld och lågor som jag. Vi ska bara få alla tröjor och mössor och alla andra halvfärdiga projekt vi har klara först..

© 2005 Stine Hoelgaard Johansen Hippe huer, hatte og kasketter til ham (og hende)

Tanken är lika galen som genial: sticka överdimensionerade hattar i ull, kör dem sedan i tvättmaskinen tills de krympt och filtats. Det måste ju bara prövas!

© 2005 Stine Hoelgaard Johansen Hippe huer, hatte og kasketter til ham (og hende)

Vem älskar inte Sherlock Holmes? Men om ni sett senaste BBC avsnittet så säg inte hur den slutar, har en tenta som ska avklaras innan jag får tid att se den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar